وبلاگicon

اسلایدر

قصه زیارت



روز های پابوس آقا

از خاک تو کسب آبرو کردم من/با عطر ضریح تو وضو کردم من


شاید مسیر راهش

این بار قصه دارد

یک قصه اززیارت

یک قصه ازتمام

روزهای سخت آخر!

شایدنشسته اینجا

یک آسمان کبوتر

زیر دوبال زیبا

یک گنبدپراز زر

بابا بگو برایم

یک قصه اززیارت

یک قصه قدراین پر

پرهای این کبوتر

شاید که گریه کرده روزهای سخت آخر!

بابا بگو براشان

یک قصه اززیارت

شایدکه پربگیرنداین دسته روز گنبد

شاید مسیرراهشان

این بار قصه ای داشت

قدرصدای این طبل

بابا به من نگاه کرد

طبل نه عروسک من

نقاره های این صحن

 

یک آسمان کبوتر

شعر از پریسا زمان پور

برگزیده آثار چهارمین جشنواره ادبیات کودک ونوجوان رضوی1388



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: شعر,
تاريخ پنج شنبه 12 خرداد 1392سـاعت 12:47 نويسنده ساجده میرزایی|